A Tesla Model X lényegében az S modellre épült és egy vagy két elektromotor hajtja. Iszonyat ereje és kitartása van! Közel 600 km tehető meg vele egyetlen töltéssel és kevesebb, mint 4 mp alatt ugrik százra. Emellett az autó olyan felszereltségekkel rendelkezik, amelyekről nem is olyan régen még álmodni sem mertünk volna!
Kamerák, ultrahangos érzékelők, rengeteg szenzor, ami lehetővé teszi, hogy a Tesla Model X önjáró autóként is működhessen robotpilóta funkcióba kapcsolva. Kormányoz, gyorsít, fékez, elkerül, nem okoz gondot neki, hogy a sávon belül maradjon és kérésre még a garázsba is beparkol. Felmerül a kérdés, egyáltalán lehet-e olyat mondani, ami ebből az autóból hiányzik?
Emellé természetesen a Tesla Model X a lehető legbiztonságosabbra készült. Masszív, magas minőségű alapanyagok felhasználásával megy végig a gyártósoron és a legkisebb mértékre csökkentették a felborulásának kockázatát. Emellé társul az a rengeteg beépített funkció, amellyel minimalizálni lehet a balesetek előfordulását, mint például az automatikus vészfékező funkció.
A Tesla Model X tervezésénél az utasokra is kiemelt figyelmet szántak! A tágas utastér akár 7 személynek nyújt tökéletes kikapcsolódási lehetőséget. A hosszú utak során aligha repül gyorsabban az idő, mint amikor kedvenc PC játékunkkal játszhatunk. Ráadásul mindezt kényelmesen hátradőlve az autó páratlan kényelmet nyújtó ülésébe, hiszen a vezeték nélküli kontrol gyakorlatilag semmiben nem korlátoz, bármelyik ülésből tökéletes játékélményt nyújt.
Innentől kezdve pedig már teljesen természetesnek tűnhet, hogy minden utas számára külön telefon, illetve laptop töltő érhető el.
Ha pedig a játékok, a munka vagy más elfoglaltság helyett, inkább felpörgetné a hangulatot, akkor ebben a 22 hangszórós, 960 wattos komplex audiorendszer fogja támogatni, amellyel gyakorlatilag úgy érezhetik az utasok, mintha koncerten lennének.
A keresőoptimalizálás kiemelkedően fontos lépése annak, hogy az ügyfelek könnyedén megtalálják a weboldaladat. Természetesen lehetőség van utólagos optimalizálásra, azonban érdemes már eleve ennek tekintetében, tudatosan felépíteni a honlapot.
Fontos tudni, hogy a keresőoptimalizálás nem egy egyszeri beállítást, struktúra kialakítást jelent, a honlap folyamatos karbantartást igényel ahhoz, hogy az első helyezést megtartsd a Google találati listájában, illetve más keresőkben.
A havidíjas keresőoptimalizálás minden esetben kulcsszókutatással indul, emellett nagy hangsúlyt fordítunk a konkurencia elemzésre, beleértve a konkurenciák kulcsszavainak vizsgálatát is. Ha már kész weboldalról van szó, akkor fontos megvizsgálni a weboldal aktuális állapotát. Azon belül is például, hogy mennyire gyorsan tölt be, elég felhasználóbarát-e a kialakítása. A keresőrobotok egyik kiemelt szempontja, amikor a weboldaladat értékelik, hogy mekkora felhasználói élményt nyújtasz a látogatóidnak. Ha egy oldal túl lassan tölt be vagy a látogató szinte azonnal elhagyja a webhelyedet, az súlyosan hátra sorolhat a találati listában. Ezeket a kisebb-nagyobb hibákat mielőbb orvosolni kell a siker érdekében.
Ezt a vizsgálatot nem elég egyszer elvégezni, hiszen a trendek folyamatosan változnak, új konkurensek jelennek meg a piacon, valamint lényeges az optimalizált tartalom frissítésre is ügyelni. A havidíjas keresőoptimalizálás csomagba nem kizárólag a honlap háttérbeállításai tartoznak bele a különböző elemzésekkel, de (keresőoptimalizált) tartalommarketinget is szolgáltatunk. Ez nem jelent mást, mint hogy rendszeresen kiváló minőségű tartalmakkal (cikkekkel, különböző értékesítést segítő szövegekkel) színesítjük a weboldalad, ezzel is támogatva a jó találati helyezést.
Természetesen nagy hangsúlyt fektetünk a jó stratégia felállítására, ami lényegében szorosan összekapcsolódik a kulcsszó kutatással, hiszen ezáltal egy pontos képet kapunk arról: valójában mi érdekli a vásárlóidat.
Kiemelten fontos a helyes belső és külső linkek használata, amely a havidíjas keresőoptimalizálás szerves része. Linképítésen belül megkülönböztetünk belső és külső linkeket. Belső linkek alatt az oldalon belül elhelyezett linkeket értjük, míg a külső linkek az oldaladra mutató linkeket jelentik. A belső linkeket javasolt következetesen vezetni a kialakított stratégia alapján, ezáltal hatékonyan segíthető az oldal feltérképezése, valamint növelhető a felhasználói élmény.
Probléma általában inkább a külső linkekkel szokott előfordulni, hiszen ezek a linkek nem kizárólag a honlap tulajdonosán múlnak. A havidíjas keresőoptimalizálás csomag amellett, hogy weboldalad folyamatosan monitorozva van, azért is jó választás, mert jó minőségű, erős oldalakról származó rámutató linkekkel is segítjük weboldaladat, hogy magad mögött tudhasd a konkurenseidet.
A keresőoptimalizálásról fontos tudni, hogy egy igen hatékony eszköz, viszont egy viszonylag lassabb folyamat, amely rendszeres karbantartást igényel. Az első sikerek már néhány hónapon belül tapasztalhatóak, a befektetett munka megtérülésének ideje elsősorban a honlap kulcsszavainak ismeretében becsülhetőek meg a kampányok erősségét, illetve a stratégiai tervet figyelembe véve.
A havidíjas keresőoptimalizálás költségeit minden esetben egyedileg határozzuk meg ügyfeleink igényei alapján.